Silnik Główny t. SKL 6VDS 48/42 AL-2

Silnik nr 1 

  1. Wymiana 7 sztuk Łożysk Ramowych 
  2. Wymiana 7 sztuk łożysk Rozrządu

Silnik nr 2 

  1. Przygotowanie miski olejowej i dolnej części bloku do montażu wału 
  2. Transport i montaż wału po uprzednim przygotowaniu na warsztacie (rozwiercanie otworów na koło zamachowe i tłumik drgań)
  3. Montaż przeciw-wag
  4. Montaż łożysk korbowych 
  5. Ułożenie górnych części obudów łożysk Ramowych i pras 
  6. Montaż koła zamachowego i tłumika drgań skrętnych 
  7. Montaż i dokręcenie bloku
  8. Dokręcenie łożysk ramowych 
  9. Wymiana łożysk rozrządu 
  10. Montaż tłoków
  11. Montaż pierścieni ogniowych 
  12. Montaż cooling water jacketów 
  13. Montaż głowic cylindrowych wraz z osprzętem 
  14. Montaż pomp paliwowych 
  15. Montaż turbiny wraz z obudową 
  16. Montaż chłodnicy powietrza wraz z obudową 
  17. Montaż orurowania (rury chłodzenia SG, chłodzenia wtryskiwaczy, chłodzenia powietrza doładowującego, montaż listwy paliwowej wraz z ustawieniem)
  18. Sprawdzenie ustawienia wałka rozrządu (sprawdzenie faz rozrządu)
  19. Uruchomienie silnika wraz ze zdaniem w działaniu

 

 

silnik-glowny-t-skl-6vds-48-1
silnik-glowny-t-skl-6vds-48-2
silnik-glowny-t-skl-6vds-48-3
silnik-glowny-t-skl-6vds-48-4
silnik-glowny-t-skl-6vds-48-6
silnik-glowny-t-skl-6vds-48-5
silnik-glowny-t-skl-6vds-48-7