Polityka jakości
Zadowolenie klienta jest podstawowym warunkiem trwałego powodzenia w realizowaniu naszych usług, w związku z tym faktem wdrożyliśmy następujące elementy strategii:
- Spełnianie potrzeb polityki jakości i życzeń klienta począwszy od pierwszego kontaktu do momentu dostawy usługi przy jednoczesnym zapewnieniu jakości zaspokajającej jego wymagania;
- Stałe doskonalenie procesów oraz technologii wytwarzania;
- Ciągłe podnoszenie jakości wykonywanych usług;
- Podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez systematyczne prowadzenie szkoleń;
- Korzystanie z kwalifikowanych dostawców oraz podwykonawców identyfikujących się z polityką jakości;
- Doskonalenie organizacji pracy;
- Unowocześnianie parku maszynowego;
- Stałe uświadamianie wszystkim pracownikom i podwykonawcom, iż tylko indywidualna odpowiedzialność za jakość wykonywanej przez siebie pracy i pełna identyfikacja z firmą gwarantuje osiągnięcie zakładanych celów.
Kierownictwo zapewnia środki oraz zasoby do realizacji powyższych przedsięwzięć. Zarząd wraz z załogą przyjmuje odpowiedzialność za przestrzeganie polityki jakości podczas realizowanych projektów.